Felhasználói vélemények:

Forgalmazza a(z): Líra

Leírás

Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat. Akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, vagy a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, akár azt, hogy a házastársunk vacsorával várjon haza - a mindennapjaink nagy része arról szól, hogy próbáljuk érvényre juttatni az akaratunkat. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek, vagy sem, fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzük az embereket arra, hogy megtegyék - sőt akár arra, hogy meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk!Ebben a könyvben megismerkedhetünk az embereket motiváló hét hajtóerővel, az ezekkel kapcsolatos kutatásokkal és a kiaknázásukra alkalmas konkrét stratégiákkal. Íme néhány példa a szerző felismerései közül:Minél több választási lehetőségük van az embereknek, annál jobban sajnálják mindazt, amit nem választottak. Ha azt akarjuk, hogy elégedettebbek legyenek, akkor kínáljunk nekik kevesebbet!Az a leghatásosabb, ha eleinte folyamatosan jutalmazunk, majd később csak alkalmankéntHa önálló munkára akarjuk késztetni a beosztottakat, akkor jól jön a pénzügyi ösztönzés. Azonban ha az a cél, hogy együttműködjenek másokkal vagy segítsenek másoknak, akkor ügyeljünk rá, hogy ne említsük a pénzt!Ha azt akarjuk, hogy valamire feltétlenül emlékezzenek az emberek, akkor a könyvünk, prezentációnk vagy a megbeszélés elején vagy végén említsük! A közepén elhangzottak könnyebben merülnek feledésbeHa visszajelzést adunk azért, hogy ösztönözzük munkatársainkat a tökéletességre törekvésre, akkor maradjunk objektívek és ne dicsérgessünk! Susan Weinschenk Ph.D. fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. 35 éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, legutóbb megjelent kötetei a 100 dolog, amit minden tervezőnek tudnia kell az emberekről és a 100 Things Every Presenter Needs to Know About People (100 dolog, amit minden előadónak tudnia kell az emberekről ). A világszerte népszerű előadó a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója. Ügyfelei úgy emlegetik, hogy "az agyas hölgy", mivel mindig elolvassa és értelmezi a neuropszichológia és az agyműködés területén megjelenő legfrissebb kutatásokat, és az eredményeket alkalmazza az emberi együttműködésre. Látogassa meg a könyv honlapját: www.theteamw.com/books!

Részletek

main

Megjelenési év 2015
Szerző Weinschenk, Susan
Megjelenési dátum 2015-10-15
Kiadó HVG KIADÓ
Műfaj Menedzserkönyvek
ISBN 9789633042243
Méretek 210 mm x 140 mm x 12 mm
Típus Könyv
Kategória Gazdaság

Gyártó:HVG KIADÓ

eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.

Értékelések

Legyen Ön az első értékelő

Kattintson a csillagokra a termék értékeléséhez

Másokat az alábbiak is érdekelték...

Ügyfelek kérdései és válaszai

Van kérdése?

Tegyen fel egy kérdést, hogy a felhasználók megválaszolhassák!