Felhasználói vélemények:

Forgalmazza a(z): book24

Egyéb ajánlatok

Leírás

Az Apple Store üzletei minden más kereskedő cégnél nagyobb bevételt realizálnak négyzetméterenként. Csakhogy az Apple sikerének és az ügyfelek kitartó márkahűségének nem kizárólag a "hihetetlenül nagyszerű' termékkínálat a titka: kiváló, profi, tettre kész, céltudatos munkatársak dolgoznak azon, hogy az ügyfeleknek olyan vásárlási élményben legyen részük, ami párját ritkítja. Carmine Gallo, akinek a könyvei a világon mindenütt bestsellerek, ebben a művében részletesen ismerteti, milyen elveken és üzleti gyakorlaton nyugszik a stratégia, amely mindenben az ügyfél érdekeit tartja szem előtt, és azt is elárulja, hogy ha ugyanilyen magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk, saját márkánkkal miként érhetünk el kiemelkedő eredményeket.

Részletek

main

Megjelenési év 2013
Szerző Carmine Gallo
Megjelenési dátum 2013-11-21
Kiadó Akadémiai Kiadó
Oldalak száma 335 oldal
ISBN 9789630594196
Kiadás Kartonált
Típus Könyv
Kategória Ismeretterjesztő

Gyártó:Akadémiai Kiadó

eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.

Értékelések

Legyen Ön az első értékelő

Kattintson a csillagokra a termék értékeléséhez

Ügyfelek kérdései és válaszai

Van kérdése?

Tegyen fel egy kérdést, hogy a felhasználók megválaszolhassák!