Felhasználói vélemények:

Forgalmazza: book24

Lásd a kapcsolódó termékek alapján
Adja a terméket a Kedvencekhez, töltse le a mobilapplikációt és értesítjük, amint újra elérhető lesz a termék

Leírás

A bevételnövelés igénye a vállalatokra hatalmas nyomást helyez, arra kényszerítve azokat, hogy egyre nagyobb teljesítményszinteket érjenek el, illetve az értékesítés jobbá és gyorsabbá váljon. Ráadásul a piacon ádáz verseny folyik és a vásárlók is egyre tájékozottabbak, amivel arra kényszerítik az eladókat, hogy még többet adjanak el kevesebbért. Ilyen körülmények között a vállalatok - még a legsikeresebbek is - előbb-utóbb rádöbbennek, hogy addigi értékesítési módszereik immár nem alkalmazhatók. A módszereket meg kell változtatniuk, hogy megőrizhessék árrésüket, értékesítési ciklusaik csökkenjenek, és több hosszú távú üzleti partnerkapcsolatot alakíthassanak ki.

Részletek

Általános tulajdonságok

Megjelenési év 2010
Szerző KHALSA, MAHAN - ILLIG, RANDY
Megjelenési dátum 2010-06-02
Kiadó HVG KIADÓ
Műfaj Menedzserkönyvek
Oldalak száma 320 oldal
ISBN 9789633040027
Méretek 210 mm x 140 mm x 12 mm
Típus Könyv
Kategória Gazdaság

Gyártó: HVG KIADÓ

eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.

Értékelések

Legyen Ön az első értékelő

Kattintson a csillagokra a termék értékeléséhez

Ügyfelek kérdései és válaszai

Van kérdése?

Tegyen fel egy kérdést, hogy a felhasználók megválaszolhassák!