Felhasználói vélemények:

Forgalmazza: Líra

  • Ingyenes szállítás

Egyéb ajánlatok

Hasonló termékek

Leírás

Manapság már nem lepődünk meg azon, ha valaki mozaikcsaládban él. Az újfajta családmodellek kialakulását elsősorban a gazdasági és a társadalmi változások indukálták. A mozaikcsaládok vizsgálatával leginkább a pszichológusok és a szociológusok foglalkoznak, de jelen kötetben egy marketing alapú megközelítést olvashatunk. A vásárlási döntés folyamatának és az abban vállalt szerepeknek a vizsgálata új szemléletmóddal egészíti ki a korábbi kutatásokat, feltárja a mozaikcsaládon belüli mechanizmusokat, konfliktusokat és a családtipológiai megközelítések új irányát mutatja be. A monográfiát minden olyan szakembernek és érdeklődő olvasónak ajánlom, aki fontosnak tartja a társadalom és ezen belül új célcsoportok alaposabb megismerését.

Kompatibilis tartozékok

Részletek

Általános tulajdonságok

Megjelenési év 2014
Szerző Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelenési dátum 2014-07-24
Kiadó IDRESEARCH KUTATÁSI ÉS KÉPZÉSI
Kategória Társadalomtudomány
ISBN 9786155457036
Gyűjtemény REgionális- és Gazdaságtudományi Kismonográfiák
Kiadás Ragasztott
Típus Könyv
Kategória Ismeretterjesztő

Gyártó: IDRESEARCH KUTATÁSI ÉS KÉPZÉSI

eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.

Jól társítható

Értékelések

Legyen Ön az első értékelő

Kattintson a csillagokra a termék értékeléséhez

Másokat az alábbiak is érdekelték...

Ügyfelek kérdései és válaszai

Van kérdése?

Tegyen fel egy kérdést, hogy a felhasználók megválaszolhassák!