Kedvencek
Kosár

Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Okos eszközök
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Foto-Video, Optika
TV & Szórakozás
Könyvek, Filmek & Irodaszerek
Háztartási gépek
Otthon, Barkács & Petshop
Divat, ékszerek & Kiegészítők
Szépségápolás
Sport & Szabadidő
Játékok, Baba & Mama
Autó- és motor felszerelések

Kapcsolat

eMAG  ›  Info Center  ›  Általános információk  ›  Kapcsolat

Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk 2017. február 1-től a 06-1-885-5500 telefonszámon lesz elérhető!

 

Amennyiben a Segítség menüpontban nem találta meg az információt, amit keresett, esetleg észrevétele, javaslata vagy panasza van, itt megtalálja elérhetőségeinket.

 

 

 

 

Miben segíthetünk?

 

Nem találta meg a Gyakran ismételt kérdések között a keresett információt? Szeretné ellenőrizni vagy módosítani rendelését? Vagy csak tanácsra van szüksége egy termékkel kapcsolatban?
Semmi gond!

 

Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kérdés esetén.

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

telefonszám: (1) 885 5500*

e-mail cím: info@emag.hu
*normál díjas telefonszám

 

Elérhetőség:

 

          Hétfő  – Péntek: 08:00-20:00

          Szombat– Vasárnap: 09:00-17:00

 

telefonszám: (1) 885 5500*

e-mail cím: info@emag.hu
*normál díjas telefonszám

 

Panasza van?

 

Bármilyen problémája adódik, cégünk megtesz mindent ennek megoldása érdekében.

 

Ügyfélszolgálatunk többek között az alábbi esetekben tud információt nyújtani Önnek:
– Hiányosan vagy hibásan kiszállított termék;
– Késedelmes szállítás;
– Sérült csomagolású, az átvételkor vagy az azt követő 24 órában hibásnak talált termék;
– Túlságosan hosszú szervizelési idő.

 

A fenti problémák esetén kérjük, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő elérhetőségeink egyikén:

 

Panaszbejelentés űrlap

 

Elérhetőség:

           

          Hétfő  – Péntek: 08:00-20:00

          Szombat– Vasárnap: 09:00-17:00

 

 

A 30 napos áruvisszaküldési joggal magán- és jogi személyek egyaránt élhetnek az eMAG által forgalmazott termékek esetében. A szolgáltatás igénybevételéhez teljesülnie kell a visszaküldés feltételeinek. A 30 napos áruvisszaküldési joggal legkésőbb az áru átvételétől számított 30. naptári napig élhet. Eddig az időpontig bezárólag kell kitöltenie és elküldenie az űrlapot, mellyel jelzi felénk áruvisszaküldési szándékát. Amennyiben a határidő lejártát követően nyújtja be vonatkozó igényét, úgy áruvisszaküldési igényét nem áll módunkban teljesíteni.

 

A visszaküldés 3 egyszerű lépésben:

 

1. A folyamat elindításához töltse ki az itt található űrlapot.

 

2. Az űrlap elküldését követően e-mailben értesítjük a további lépésekkel kapcsolatosan. A visszaküldeni kívánt terméket a futárcég maximum 72 órán belül átveszi az Ön által megadott címen.

 

3. Kérjük, a termék dobozán feltétlenül tüntesse fel a csomag visszaküldési számát (RMA számát), melyet a tőlünk kapott visszaigazoló e-mailben talál meg.

 

Bővebb információt a 30 napos áruvisszaküldési jog szolgálatatásunkról itt talál.

 

A termék javítása a Pick-Up & Return szolgáltatás keretén belül történik, mely a vásárló számára díjmentes, és minden – a Dante International S.A. által kiadott garancia tanúsítvánnyal rendelkező – termékre vonatkozik.

 

A szolgáltatás keretén belül a meghibásodott, garanciális termékért házhoz megyünk, azt megjavítjuk, majd a javítás után visszavisszük a tulajdonosnak. Az oda-vissza szállítás, valamint a termék biztosítása a szállítás alatt a tulajdonos számára ingyenes.

 

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

 

1. Töltse ki az itt található űrlapot a folyamat elindításához.

 

2. A futár átveszi a meghibásodott terméket legfeljebb 2 munkanapon belül. A termék dobozán feltétlenül tüntesse fel az űrlap elküldését követően kapott visszaigazoló e-mailben található RMA számot.

 

3. A termék javítás utáni visszaküldése futárszolgálattal történik, ami a tulajdonos számára szintén díjmentes. A javítás ideje alatt e-mailben vagy SMS-ben értesítjük a termék állapotáról.

 

Az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek garanciális javítása az adott partner feladata.
A garanciális javításra vonatkozó feltételeket megtalálja minden partner saját adatlapján. Itt megtalálja az eMAG Marketplace összes partnerét.

 

Az eMAG Marketplace azon partnereinket tömöríti, akik az eMAG oldalán jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az eMAG oldalát böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak.

 

Szeretne az eMAG Marketplace partnerévé válni?

 

Kérjük, küldje el cége profilját a marketplace@emag.hu e-mail címre, az alábbi adatokkal együtt:

 

1. Pontos céges adatok: cégnév, székhely címe, cégjegyzékszám, bankszámlaszám, adószám, képviselő;

2. A cég által használt vállalatirányítási és ügyfélkezelési rendszer (CRM, ERP, stb.);

3. A forgalmazott áruk termékkategóriái;

4. Kereskedési feltételek (szállítási határidő, készlet, kapcsolódó szolgáltatások, stb.).

 

További információkat az eMAG Marketplace-el kapcsolatban itt talál.

 

Az alábbi elérhetőségen az eMAG.hu kommunikációs munkatársai állnak rendelkezésére.

Amennyiben a sajtó munkatársaként szeretné felvenni a kapcsolatot velünk, kérjük az alábbi e-mail címre írjon!

e-mail: sajtokapcsolat@emag.hu

 

 

 

 

Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem