Kedvencek
Kosár

Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Okos eszközök
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Foto-Video, Optika
TV & Szórakozás
Könyvek, Filmek & Irodaszerek
Háztartási gépek
Otthon, Barkács & Petshop
Divat, ékszerek & Kiegészítők
Szépségápolás
Sport & Szabadidő
Játékok, Baba & Mama
Autó- és motor felszerelések

Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!

eMAG  ›  Info Center  ›  Szolgáltatások  ›  Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!

Ellenőrizheti, hogy azt kapta-e, amit rendelt!

 

nezzen bele

 

 

Az eMAG által forgalmazott termékeket csak azt követően kell kifizetnie, miután meggyőződött róla, hogy valóban a megrendelt termékek kerültek kiszállításra, és azok mindegyike sértetlen állapotban van.

 

FONTOS! Kivételt képez ez alól a Pick Pack Pontokra és Magyar Posta Pontra történő szállítás, ebben az esetben az utánvét érték kifizetését követően nyitható ki a csomag és ellenőrizhető le ennek tartalma, viszont nem adható vissza a csomag a Pick Pack Pont vagy Magyar Posta Pont részére. Valamint a nagy háztartási gépek esetében sem érvényes a “Nézzen bele a dobozba” szolgáltatás. Amennyiben a csomaggal kapcsolatban kérdés merül fel vagy szeretné azt visszaküldeni, úgy kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@emag.hu e-mail címen.

 

Hogyan működik a szolgáltatás?

 

A megrendelt termék/termékek kézbesítésekor kérheti a futártól a csomag kibontását, ennek ellenőrzése érdekében.

 

Ez a szolgáltatás kizárólag a termékek állapotának leellenőrzésére biztosít lehetőséget (karcolás, horpadás, egyéb esztétikai hiba), a termékek kipróbálására (technikai ellenőrzésére) azonban nem vonatkozik.

 

Amennyiben a csomag kibontásakor észreveszi, hogy a  termék sérült vagy esztétikai hibával rendelkezik, akkor javasoljuk, hogy ne vegye át a terméket (így a csomag visszaküldésre kerül).

A visszaküldési folyamat egy írásos nyilatkozat megtételével történik, melyet a vásárló a futárral együtt tölt ki. A nyilatkozat kizárólag a futár jelenlétében, a kiszállításkor tölthető ki. Utólag, a futár távozását követően erre már nincsen lehetőség.

 

Abban az esetben, ha Ön több terméket rendelt egy rendelés keretén belül (azaz egy számla lett kiállítva) és valamelyik termék esztétikai hibával rendelkezik, úgy a csomagvisszaküldés az összes vásárolt termék visszaküldését maga után vonja. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy több darabos rendelés esetén az összes termék átvételét meg kell tagadnia.

 

Akkor is kérheti a csomag ellenőrzését, ha utánvéttel rendelte meg a termékeket. Mindegy, hogy ezt a fizetés előtt vagy után kéri, de feltétlenül a futár jelenlétében történjen a csomag kibontása.

 

A csomag tartalmát abban az esetben is lehetősége van ellenőrizni (azaz élhet a „Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!” szolgáltatással), ha online bankkártyás fizetéssel rendezte a termékek vételárát. Amennyiben indokolt, úgy visszaküldheti a csomagot, mi pedig a lehető legrövidebb időn belül visszautaljuk a vételárat arra a banki fiókra, amelyről a fizetés történt.

 

Kinek kell fizetnie a szállítási díjat?

 

A Nézzen bele a dobozba fizetés előtt! szolgáltatás keretén belül történő termékvisszaküldés a vásárlóra nézve díjmentes, a szállítás költsége az eladót terheli.

 

A szolgáltatás kizárólag az eMAG által forgalmazott termékekre érvényes! Az eMAG Marketplace partnerei által biztosított szolgáltatásokról minden esetben az adott partner saját adatlapján talál információkat. Az eMAG partnerlistáját itt találja.

 

Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem