Kedvencek
Kosár

Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Okos eszközök
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Foto-Video, Optika
TV & Szórakozás
Könyvek, Filmek & Irodaszerek
Háztartási gépek
Otthon, Barkács & Petshop
Divat, ékszerek & Kiegészítők
Szépségápolás
Sport & Szabadidő
Játékok, Baba & Mama
Autó- és motor felszerelések

Termék javítása, a Pick-up & Return szolgáltatás

eMAG  ›  Info Center  ›  Garancia és szakszerviz  ›  Termék javítása, a Pick-up & Return szolgáltatás

 

A termék javítása a Pick-Up & Return szolgáltatás keretén belül történik, mely a vásárló számára díjmentes, és minden – a Dante International S.A. által kiadott garancia tanúsítvánnyal rendelkező – termékre vonatkozik.

 

A szolgáltatás keretén belül a meghibásodott, garanciális termékért házhoz megyünk, azt megjavítjuk, majd a javítás után visszavisszük a tulajdonosnak.

 

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

 

1. Töltse ki az itt található űrlapot a folyamat elindításához.

 

2. A futár átveszi a meghibásodott terméket legfeljebb 3 munkanapon belül. A termék dobozán feltétlenül tüntesse fel az űrlap elküldését követően kapott visszaigazoló e-mailben található RMA számot.

 

3. A termék javítás utáni visszaküldése futárszolgálattal történik, ami a tulajdonos számára szintén díjmentes. A javítás ideje alatt e-mailben értesítjük a termék állapotáról.

 

A termék elküldése előtt, kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagra ragasztott címkén az alábbi adatok mindegyike szerepel-e:

 

Feladó: Vezetéknév és keresztnév
Cím: Utca, Házszám, Város, Megye
Címzett: Dante International S.A. – Szerviz részleg
Cím: utca, házszám, város, irányítószám

 

A Pick-Up & Return szolgáltatás biztosítja:

 

– A meghibásodott termék felvételét az RMA szám kiadásától számított 72 órán belül.
– A termék szervizünkbe történő eljuttatását díjmentesen.
– Megfelelő tájékoztatást a termék állapotáról és a javítás időtartamáról.
– A termék visszajuttatását a tulajdonoshoz díjmentesen.

 

A Pick-Up & Return szolgáltatás nem vonatkozik:

 

1. azon termékekre, amelyek nem rendelkeznek a Dante International által kiállított garanciatanúsítvánnyal;
2. azon termékekre, melyeknek lejárt a garanciaideje;
3. azon termékekre, melyeknek bejelentett hibája nem állapítható meg;
4. azon termékekre, melyeket nem a Dante International által alkalmazott futárszolgálattal küldtek vissza;
5. azon termékekre, melyek nem felelnek meg a garanciális feltételeknek.

6. a Dante International szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás esetén;

7. helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás esetén.

 

Továbbá az eMAG nem vállal felelősséget az alábbiakért:

 

– A termékek állapotáért és szállítási idejéért, ha azokat nem a hivatalos futárszolgálattal küldték be;
– az RMA szám nélkül beküldött termékekért;
– azon termékekért, melyek a nem megfelelő csomagolás miatt sérültek meg a szállítás során.

 

A javítás ideje

 

A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. Amennyiben szervizünknek nem áll rendelkezésére cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához, előfordulhat hosszabb javítási határidő. A javítás ideje alatt nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani. Amennyiben a készülék nem javítható, új terméket küldünk, készlethiány esetén sztornózzuk a számlát, ezt követően visszaigényelheti vagy levásárolhatja a vételárat.

 

Megjegyzés

 

Nem vállalunk garanciát az adatvesztésekből okozott károkért, az adatok biztonsági mentéséért a felhasználó a felelős.

 

Fontos!

Amennyiben a terméket a beküldött tartozék nélkül, hiányosan kapja vissza a javítási folyamatot követően, kérjük, jelezze ezt írásban a csomag átvételét követően, legfeljebb 48 órán belül nekünk: info@emag.hu vagy panasz@emag.hu !

 

 

 

Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem