Kedvencek
Kosár

Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Okos eszközök
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Foto-Video, Optika
TV & Szórakozás
Könyvek, Filmek & Irodaszerek
Háztartási gépek
Otthon, Barkács & Petshop
Divat, ékszerek & Kiegészítők
Szépségápolás
Sport & Szabadidő
Játékok, Baba & Mama
Autó- és motor felszerelések

Gyakran ismételt kérdések

eMAG  ›  Info Center  ›  Gyakran ismételt kérdések
  • Aktuális és korábbi nyereményjátékainkkal kapcsolatosan a http://blog.emag.hu/ oldalon tud tájékozódni.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Az eMAG oldalán található összes termék teljesen új, gyári csomagolású készülék.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Az eMAG.hu oldalon megtalálható összes terméket magyar cégként forgalmazzuk és adjuk el vásárlóinknak, így jogi személy rendelése esetén 27%-os áfás számlát állítunk ki. Ez a dokumentum Magyarországon teljes mértékben elfogadott, így az áfa visszaigénylése lehetséges.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Termékeink jelenleg bolti garanciával rendelkeznek; továbbá háztól-házig garanciát is biztosítunk.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • A megrendelt termék kiszállítására 10:00 és 18:00 óra között kerül sor. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján. A csomagszámot a rendelés leadásától számított második napon kérheti ki központi telefonszámunkon keresztül vagy az info@emag.hu email címre küldött üzenet révén.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • A termékek átvétele jelenleg kizárólag a DPD futárszolgálaton keresztül lehetséges, mivel az eMAG még nem rendelkezik Magyarországon raktárral, illetve bemutatóteremmel. A megrendelt termékeket átszállítjuk Bukarestből Budapestre a DPD futárszolgálatnak, akik aztán eljuttatják a vásárlóhoz a csomagot. A kiszállítás jelenleg díjmentes!
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • A garancia érvényesítése érdekében ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően a futár 36 órán belül átveszi Öntől a meghibásodott készüléket, melyet szervizünkben leellenőrzünk és megjavítunk/kicserélünk.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amennyiben a visszaküldött termék számlája sztornózásra került, úgy lehetősége van a felszabadult összeget egy új rendelés során felhasználni. Ilyen esetben rendelési szándékát központi telefonunkon, vagy e-mailen keresztül jelezze felénk.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Az eMAG által forgalmazott termékek jelenleg bolti garanciával rendelkeznek, így a javítás kizárólag az eMAG-on keresztül oldható meg. A termékekre háztól-házig garanciát biztosítunk, mivel szervizünk Bukarestben található.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően a futár 36 órán belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, melyet szervizünkben leellenőrzünk. A szerviz számla kiállítása után kiküldésre kerül az új termék vagy megtörténik a vételár visszautalása a vásárló által megadott bankszámlaszámra.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Jelentkezzen be eMAG-os fiókjába, majd lépjen a „Korábbi rendelések” menübe és válassza ki a vonatkozó rendelést. Itt kattintson a „Letöltés” gombra, majd mentse le a számlát számítógépére.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Jelentkezzen be eMAG-os fiókjába, majd lépjen a „Korábbi rendelések” menübe és válassza ki a vonatkozó rendelést. Itt kattintson a „Letöltés” gombra és mentse le a dokumentumot számítógépére. Abban az esetben, ha nem talál garancialevelet a számláján és nincsen a csomagban sem, kérjük, értesítsen minket az alábbi email címen ugyfelszolgalat@emag.hu.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amint a termék beérkezik szervizünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza Önhöz. Ebben az esetben meg kell adnia nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámát, valamint a számlatulajdonos nevét.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az Ön igényeinek, joga van azt a kézhezvételtől számítva 15 napon belül visszaküldeni. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (eredeti csomagolásban az összes tartozékkal, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal). Az alábbi termékek, termékcsoportok visszaküldése csak bontatlan, gyári csomagban lehetséges: Szoftverek Tintapatronok, tonerkazetták és egyéb kellékanyagok Szépségápolási és kozmetikai cikkek Parfümök Száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.) Baba etetés kiegészítők (cumisüvegek, cumik stb.) Baba etetéshez és ápoláshoz szükséges termékek ( baba ételek, törlőkendők, kozmetikumok, krémek és kénőcsök) Baba ruhák és cipők Kismama ruhák, kiegészítők, kozmetikumok és ápolók Petshop termékcsalád cikkei
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően a futár 36 órán belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, melyet szervizünkben leellenőrzünk, majd megjavítunk/kicserélünk. A szerviz számla kiállítása után a javított/új terméket visszajuttatjuk Önhöz.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amennyiben a visszatérítés a kupon érvényességi ideje alatt történik, úgy a sztornó számla kibocsátása után a voucher ismét aktiválódik, azaz felhasználhatóvá válik. Ha azonban a sztornó számla a kupon érvényességi idejének lejárta után kerül kiállításra, úgy a voucher már nem használható fel ismét.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldési” űrlapot. Ezután a futár 2-5 munkanapon belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, amelyet a visszaérkezést követően ellenőrzünk. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően, a jóváhagyást követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy vásárlási utalványt biztosítunk Önnek.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem