Felhasználói vélemények:

Forgalmazza: Líra

  • Ingyenes szállítás

Hasonló termékek

Leírás

A marketingszakemberek manapság egyre inkább szembesülnek azzal az elvárással, hogy módszereiket, tevékenységüket számszerűsíteni kellene. Ezáltal a marketingre elköltött összegek nyomon követhetővé, eredményeik megfoghatóvá, ellenőrizhetővé válnak. E könyvben négy vezető kutató és tanácsadó módszeresen bemutatja a mai legértékesebb marketingmutatókat, kiemelve, mi rejlik az egyes mutatók mögött, melyek azok erősségei és gyenge pontjai. Elmagyarázzák, pontosan hogyan használhatjuk ezeket mélyebb ismeretek megszerzésére, és hogyan reagáljunk azokra. Rávilágítanak a mutatók közötti legfontosabb összefüggésre, eligazítást nyújtanak a tekintetben, hogy mely helyzetekben mely mutatókat érdemes használni, azok milyen kiindulási adatokat, információkat igényelnek. Természetesen segítenek értelmezni a kapott eredményeket, és bemutatják, hogy az eredményeket különböző megvilágításba helyezve milyen helyes, illetve helytelen következtetéseket vonhatunk le. Legyen az egy kis üzlet tulajdonosa, egy ötvenfős középvállalat vezetője, vagy akár egy nagyvállalat marketing igazgatója – a könyvből mindenki hasznos információkhoz juthat, hogy miként adhat el többet, hogyan növekedhet, hogyan juthat a konkurencia megfigyelésével értékes információkhoz, és nem utolsósorban abban is segít, hogyan számíthatjuk ki, hogy megtérülnek-e a marketingre kiadott forintjaink? A ma ismert legfrissebb elméleti anyagon túl minden fejezet konkrét gyakorlati példákat is tartalmaz, melyek megkönnyítik az elmélet elsajátítását. „A mérés minden egészséges üzlethez elengedhetetlen, és a Marketingmérések alapvető módszereket és technikákat emel ki a mérések tengeréből – a fogyasztóktól az eladókon át a folyamatosan változó médiavilágig. Ezt el kell olvasni minden cégvezetőnek, aki üzleti növekedése érdekében optimalizálni szeretné tevékenységének és eredményeinek mérési módszereit.” Kimberley B. Dedeker alelnök, Globális Fogyasztói és Piaci Ismeretek, Procter & Gamble Paul W. Farris 1980 óta tanít a Virginiai Egyetemen (Darden Graduate Business School Landmark), ahol kommunikációs és marketingprofesszor. Farris a kiskereskedelmi hatalommal és a reklám hatásainak mérésével kapcsolatos kutatásairól írt cikkeivel számos díjat nyert. Neil T. Bendle a Minnesotai Egyetem (Carlson School of Marketing) marketing Ph. D. hallgatója. A Dardenen végezte az MBA-t, és csaknem egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a marketingmenedzsment, tanácsadás, üzleti rendszerfejlesztés és pénzügyi menedzsment területén. Philip E. Pfeifer a Darden Graduate Business School alumnikutatás-professzora jelenleg az interaktív marketi

Kompatibilis tartozékok

Részletek

Általános tulajdonságok

Megjelenési év 2008
Szerző Paul W. Farris - Neil T. Bendle - Philip E. Pfeifer - David J. Reibstein
Megjelenési dátum 2008-09-23
Kiadó Scolar Kiadó és Szolgáltató Bt.
Kategória Menedzserkönyvek
Oldalak száma 360 oldal
ISBN 9789632440637
Méretek 260 mm x 185 mm
Típus Könyv
Kategória Gazdaság

Gyártó: Scolar Kiadó és Szolgáltató Bt.

eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.

Jól társítható

Értékelések

Legyen Ön az első értékelő

Kattintson a csillagokra a termék értékeléséhez

Másokat az alábbiak is érdekelték...

Ügyfelek kérdései és válaszai

Van kérdése?

Tegyen fel egy kérdést, hogy a felhasználók megválaszolhassák!