Felhasználói vélemények:

Forgalmazza a(z): book24

Egyéb ajánlatok

Leírás

Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője? A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét: "Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene."

Részletek

main

Megjelenési év 2014
Szerző Kaszás György
Megjelenési dátum 2014-11-18
Kiadó HVG KIADÓ
Műfaj Menedzserkönyvek
Oldalak száma 328 oldal
ISBN 9789633041949
Típus Könyv
Kategória Gazdaság

Gyártó:HVG KIADÓ

eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.

Értékelések

Legyen Ön az első értékelő

Kattintson a csillagokra a termék értékeléséhez

Másokat az alábbiak is érdekelték...

Ügyfelek kérdései és válaszai

Van kérdése?

Tegyen fel egy kérdést, hogy a felhasználók megválaszolhassák!