Felhasználói vélemények:

Forgalmazza a(z): Líra

Leírás

Budapest és Párizs két európai főváros, két hasonló és mégis eltérő kultúrával. Az egyik az otthonom, ahol főiskolai éveimet töltöttem, a másikban pedig többek között elsajátítottam a szakmám alapjait. A párizsi luxusszállodában töltött hónapok adták az ötletet, hogy két ilyen nagy múltú francia hotel példáján mutassam meg, milyen különböző is az egyformának tűnő. Véleményem szerint mindkét szállodának lenne mit tanulnia a másiktól. Bár a Front Office tevékenység komplexitásáról szól ez a könyv, a többi részleg - így például az étterem - munkája is nagy befolyással van rá. Étteremvezetőként azóta megtanultam ezt. Hogy miért van így és hogyan működik? Leírtam ebben a könyvben. 2007. januárban nívó-díjat kaptam érte. Elsőként Laurent Carasconak ajánlom ezt a könyvet - nélküle nem születhetett volna meg, szerzője pedig ma sem szakmai, sem emberi téren nem lehetne az, aki

Részletek

Általános tulajdonságok

Megjelenési év 2008
Szerző Miller Adrienn
Megjelenési dátum 2008-12-11
Kiadó Ad Librum Kiadó
Műfaj Közgazdaság
Oldalak száma 54
ISBN 9789638783035
Típus Könyv
Kategória Gazdaság

Gyártó:Ad Librum Kiadó

eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.

Értékelések

Legyen Ön az első értékelő

Kattintson a csillagokra a termék értékeléséhez

Másokat az alábbiak is érdekelték...

Ügyfelek kérdései és válaszai

Van kérdése?

Tegyen fel egy kérdést, hogy a felhasználók megválaszolhassák!