Online ügyféltámogatás

Kérlek, egyeztess Diával, az online asszisztensünkkel!

Vagy töltsd ki az alábbi űrlapot!

Töltse ki az űrlapot, és mi igyekszünk mihamarabb válaszolni, illetve megoldást kínálni Önnek.

Az eMAG-gal történő kapcsolattartás sürgősebb formájának elősegítése érdekében létrehoztuk ezt a kapcsolatfelvételi űrlapot, amely egységes kapcsolattartási pontként szolgál a szolgáltatás igénybevevői (a digitális szolgáltatásokról szóló rendelet 12. cikkével összhangban) és a hatóságok (a digitális szolgáltatásokról szóló rendelet 11. cikkével összhangban) számára, továbbá jelentéstételi csatornát képez a jogsértő tartalmak bejelentéséhez és továbbításához (a digitális szolgáltatásokról szóló rendelet 16. cikkével összhangban), valamint a belső panaszkezelési rendszer (a digitális szolgáltatásokról szóló rendelet 20. cikkével összhangban) igénybevételéhez.

Ahhoz, hogy az Ön által tett bejelentést érdemben meg tudjuk vizsgálni, itt meg kell adnia a bejelentésben érintett anyag URL-címét/linkjét vagy a kifogásolt tartalom helyére vonatkozó egyéb információt. Szükségünk van továbbá Öntől egy megfelelő indoklással ellátott magyarázatra is arra vonatkozóan, hogy az adott információ Ön szerint miért minősül jogsértő tartalomnak. Felhívjuk a figyelmét, hogy a megfelelő információ hiányában panaszát nem tudjuk figyelembe venni.

Ha Ön a tárgyi megkeresés tekintetében hatóságként, ill. közhatalmi szervként jár el, kérjük, szíveskedjen csatolni az adatszolgáltatásra vagy a Jogsértő tartalommal szembeni fellépésre vonatkozó végzést (pdf. vagy word. kiterjesztésben).

Személyes adatok

Az „Űrlap beadása” gomb megnyomásával a bejelentés ténylegesen benyújtásra kerül. Ezzel összefüggésben Ön kifejezetten nyilatkozik, miszerint az Ön által a bejelentésben jóhiszeműen közölt információk és állítások valósak és teljeskörűek.