Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Fotó-Videó, Optika
TV és szórakozás
Okos eszközök
Háztartási gépek
Otthon, barkács, állattartás
Divat, ékszerek és kiegészítők
Szépségápolás
Sport és szabadidő
Játékok, Baba, Mama
Könyvek, Filmek és Irodaszerek
Autó- és motor felszerelések

Kapcsolat

eMAG  ›  Info Center  ›  Általános információk  ›  Kapcsolat

Amennyiben a Segítség menüpontban nem találtad meg az információt, amit kerestél, esetleg észrevételed, javaslatod vagy panaszod van, itt megtalálod elérhetőségeinket.

 

 

 

 

Miben segíthetünk?

 

Nem találtad meg a Gyakran ismételt kérdések között a keresett információt? Szeretnéd ellenőrizni vagy módosítani rendelésed? Vagy csak tanácsra van szükséged egy termékkel kapcsolatban?
Semmi gond!

 

Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kérdés esetén.

 

Számlakérelem:

eMAG által forgalmazott termék esetén jelentkezz be eMAG-os fiókodba, majd lépj a Rendelések menübe és válaszd ki a vonatkozó rendelést. Itt kattints a A rendelés részletei gombra, majd mentsd le a számlát számítógépedre.

Marketplace partnertől rendelt termék esetén kérjük fordulj közvetlenül az eladóhoz: https://www.emag.hu/info/az-emag-marketplace-partnerlistaja

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Kapcsolatfelvételi űrlap

Telefonos ügyfélszolgálat: +36-1-885-5500

H-P: 8:00 – 20:00

Sz-V: 9:00-17:00

 

Ügyfélszolgálatunk 2019. december 25-26. között, valamint január 1-én nem érhető el.

2019. december 24-én: 9:00 – 15:00

2019. decemebr 31-én: 8:00 – 15:00

 

 

 

Panaszod van?

 

Bármilyen problémád adódik, cégünk megtesz mindent ennek megoldása érdekében.

 

Ügyfélszolgálatunk többek között az alábbi esetekben tud információt nyújtani Neked:
– Hiányosan vagy hibásan kiszállított termék;
– Késedelmes szállítás;
– Sérült csomagolású, az átvételkor vagy az azt követő 24 órában hibásnak talált termék;
– Túlságosan hosszú szervizelési idő.

 

A fenti problémák esetén kérünk, vedd fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Amennyiben Marketplace partnereink által forgalmazott termékkel kapcsolatban élnél elállási jogoddal, úgy az alábbi listában találod a partner elérhetőségét:

 

Az eMAG Marketplace partnerlistája

 

 

A 30 napos áruvisszaküldési joggal magán- és jogi személyek egyaránt élhetnek az eMAG által forgalmazott termékek esetében. A szolgáltatás igénybevételéhez teljesülnie kell a visszaküldés feltételeinek. A 30 napos áruvisszaküldési joggal legkésőbb az áru átvételétől számított 30. naptári napig élhet. Eddig az időpontig bezárólag kell kitöltenie és elküldenie az űrlapot, mellyel jelzi felénk áruvisszaküldési szándékát. Amennyiben a határidő lejártát követően nyújtja be vonatkozó igényét, úgy áruvisszaküldési igényét nem áll módunkban teljesíteni.

 

A visszaküldés 3 egyszerű lépésben:

 

1. A folyamat elindításához töltse ki az itt található űrlapot.

 

2. Az űrlap elküldését követően e-mailben értesítjük a további lépésekkel kapcsolatosan. A visszaküldeni kívánt terméket a futárcég várhatóan 5 munkanapon belül átveszi az Ön által megadott címen.

 

3. Kérjük, a termék dobozán feltétlenül tüntesse fel a csomag visszaküldési számát (RMA számát), melyet a tőlünk kapott visszaigazoló e-mailben talál meg.

 

Bővebb információt a 30 napos áruvisszaküldési jog szolgálatatásunkról itt talál.

 

A termék javítása a Háztól házig garancia szolgáltatás keretén belül történik, mely a vásárló számára díjmentes, és minden – a Dante International Kft. által kiadott kiterjesztett garancia tanúsítvánnyal rendelkező – termékre vonatkozik.

 

A szolgáltatás keretén belül a meghibásodott, garanciális termékért házhoz megyünk, azt megjavítjuk, majd a javítás után visszavisszük a tulajdonosnak. Az oda-vissza szállítás, valamint a termék biztosítása a szállítás alatt a tulajdonos számára ingyenes.

 

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

 

1. Töltse ki az itt található űrlapot a folyamat elindításához.

 

2. A futár átveszi a meghibásodott terméket várhatóan 5 munkanapon belül. A termék dobozán feltétlenül tüntesse fel az űrlap elküldését követően kapott visszaigazoló e-mailben található RMA számot.

 

3. A termék javítás utáni visszaküldése futárszolgálattal történik, ami a tulajdonos számára szintén díjmentes. A javítás ideje alatt e-mailben vagy SMS-ben értesítjük a termék állapotáról.

 

Az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek garanciális javítása az adott partner feladata.
A garanciális javításra vonatkozó feltételeket megtalálja minden partner saját adatlapján. Itt megtalálja az eMAG Marketplace összes partnerét.

 

Az eMAG Marketplace azon partnereinket tömöríti, akik az eMAG oldalán jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az eMAG oldalát böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak.

 

Szeretne az eMAG Marketplace partnerévé válni?

 

Kérjük, küldje el cége profilját a marketplace@emag.hu e-mail címre, az alábbi adatokkal együtt:

 

1. Pontos céges adatok: cégnév, székhely címe, cégjegyzékszám, bankszámlaszám, adószám, képviselő;

2. A cég által használt vállalatirányítási és ügyfélkezelési rendszer (CRM, ERP, stb.);

3. A forgalmazott áruk termékkategóriái;

4. Kereskedési feltételek (szállítási határidő, készlet, kapcsolódó szolgáltatások, stb.).

 

További információkat az eMAG Marketplace-el kapcsolatban itt talál.

 

Az alábbi elérhetőségen az eMAG.hu kommunikációs munkatársai állnak rendelkezésére.

Amennyiben a sajtó munkatársaként szeretné felvenni a kapcsolatot velünk, kérjük az alábbi e-mail címre írjon!

e-mail: sajtokapcsolat@emag.hu

 

Vállalati értékesítés és online beszerzési megoldások: business@emag.hu

 

A vállalati üzletág egy speciális részleg, amely a Business-to-Business, vagyis az “üzlettől üzletig” értékesítéseket kezeli és biztosítja a vállalati beszerzési szerződések teljesítését, illetve a pályázatokon és árveréseken, vagy egyéb beruházási projekteken való részvételt.

 

Vállalati beszerzésekre biztosított szolgáltatásaink adás-vételi keretszerződéssel vagy eseti megrendelővel (PO)

  • Kedvezményes árajánlatok a teljes termékkínálat vonatkozásában kivéve a promóciókban meghirdetett termékek esetében
  • Egyedi beszerzési igények teljesítése
  • Utólagos fizetési lehetőség cégre szabott feltételekkel
  • Online megrendelés teljeskörű támogatása
  • Díjmentes kiszállítás magyarországi címekre
  • A megrendelés értékének egyszerű kiegyenlítése bankkártyás fizetéssel, készpénzes utánvéttel, vagy banki utalással
  • Beszerzési forrás marketing kampányok tervezéséhez és lebonyolításához akár logózással együtt

 

eMAG ajándék utalványok és elektronikus kódok a praktikus vállalati ajándékozáshoz

  • Tetszőleges névértéken kibocsátható
  • A webshop teljes termékkínálatára felhasználható
  • Egy rendelés során több utalvány felhasználható
  • További kedvezményekkel összevonható
  • Díjmentes kézbesítés elektronikus kód formájában e-mail útján, vagy nyomtatott formában postai úton
  • Egyszerű kezelhetőség: www.emag.hu/info/vasarlasi-utalvany

 

Kapcsolat: business@emag.hu

Értékesítési csapatunk hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között várja érdeklődését.

 

 

Lepje meg üzleti partnereit és alkalmazottait eMAG ajándékutalvánnyal!

 

  • Tetszőleges névértéken kibocsátható
  • A webshop teljes termékkínálatára felhasználható, vagy temékkörök szerint is korlátozható
  • Egy rendelés során több utalvány felhasználható
  • További kedvezményekkel összevonható
  • Díjmentes kézbesítés elektronikus kód formájában e-mail útján, vagy nyomtatott formában postai úton
  • Egyszerű kezelhetőség: www.emag.hu/info/vasarlasi-utalvany

 

Megrendelés: business@emag.hu

 

Vállalati értékesítési csapatunk hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között várja érdeklődését.

 

 

 

 

 

Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem