Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Háztartási gépek
TV és szórakozás
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Fotó-Videó, Okos eszközök
Szupermarket
Otthon, barkács, állattartás
Játékok, Baba, Mama
Divat, ékszerek és kiegészítők
Szépségápolás
Sport és szabadidő
Könyvek, Filmek és Irodaszerek
Autó- és motor felszerelések

Kiterjesztett garancia

eMAG  ›  Info Center  ›  Garancia és szakszerviz  ›  Kiterjesztett garancia

Mit jelent a kiterjesztett garancia és milyen előnyökkel jár ez az Ön számára?

 

A kiterjesztett garancia (jótállás) az eMAG által nyújtott alap (kötelező) jótállási idő +1 vagy +2 évvel való meghosszabbítását jelenti, azaz sokkal tovább tudhatja biztonságban a már megvásárolt terméket, s ezáltal hosszútávon pénzt is spórolhat! Milyen előnyöket élvezhet még, ha a kiterjesztett garanciát választja? Például ingyenesen átvesszük a terméket címéről a termék meghibásodása esetén, vagy a már megjavított terméket ingyen visszaszállítjuk Önhöz. Sőt, a garancia átruházható, amennyiben eladja a terméket!

A kiterjesztett garancia olyan termékekre vonatkozóan vehető igénybe, amelyeknél az alap jótállási idő 12-36 hónap. A szolgáltatás külön térítés ellenében vehető igénybe, akár visszamenőleg (azaz 3 hónappal a standard garancia lejárta előtt még meg lehet vásárolni). Ez minden eMAG Ügyfél számára elérhető, aki a fent említett feltételnek megfelelően eMAG által forgalmazott terméket vásárol.

 

Hogyan működik?

 

A kiterjesztett garancia az Ügyfél választásától függően +1 vagy +2 év lehet, az eMAG által biztosított alap jótállási időn túl. Időtartama az adott termékre vonatkozó alap jótállási idő lejártától számítandó.

A kiterjesztett garancia egész időtartama alatt minden egyes szervizelési igényt a lehető leggyorsabban teljesítünk, nem több mint egy hónap alatt.

A szolgáltatás az eMAG által nyújtott más egyéb alapszolgáltatásoktól, mint például a „30 napos áruvisszaküldési jog ” vagy a „Pick-up & Return”, függetlenül működik.

 

Hogyan vásárolhatok kiterjesztett garanciát?

 

A kiterjesztett garanciáért az Ügyfél az eMAG oldalán feltüntetett áron vásárolhatja meg. A kiterjesztett garancia megszerzését követően az Ügyfél elektronikus formában, Saját fiókja létrehozásakor megadott e-mail címre küldött e-mail útján kapja meg a kiterjesztett garanciára vonatkozó jótállási jegyet (garancia jegy, garancia levél).

Kiterjesztett garanciát bármely Ügyfél (természetes és jogi személy is) vásárolhat adott termék vásárlásakor, függetlenül a vásárlás módjától – online vagy telefonos rendelés esetén egyaránt.

A kiterjesztett garancia által lefedett teljes időszak alatt a termékek az Ügyféltől és az Ügyfélhez történő szállítása igény szerint és térítésmentesen történik a Pick-Up & Return szolgáltatás révén.

 

Feltételek

 

A szolgáltatás kiterjed minden, a garanciajegyen, valamint a kiterjesztett garanciához kapcsolódó jótállási jegyen leírt feltételek szerinti gyártási és összeszerelési hibára. A kiterjesztett garanciális jegy innen letölthető. A szolgáltatás kizárólag azon termékekre vonatkozóan érhető el, amelyekre vonatkozóan az megvásárlásra került; az ilyen termékek azonosítása sorozatszámuk, az alap jótállási jegy  (Dante International Kft. jótállási jegy) és a vásárlást igazoló számla alapján történik. A termék visszaküldése esetén a termék sérülésének megelőzése érdekében kérjük, győződjön meg arról, hogy azt annak összes tartozékával együtt visszacsomagolta, lehetőleg az eredeti csomagolásba.

Kiterjesztett garanciával biztosított termék 10 munkanapon belül javításra kerül a szervizbe érkezést követően. A szervizelés időtartama attól a pillanattól számítandó, amikor a terméket az eMAG által kijelölt szervizegység átveszi. Amennyiben a termék nem javítható a fent említett időn belül, úgy a termék olyan új termékre cserélendő, amely az eredeti termékkel azonos vagy ahhoz hasonló, annak funkcióját, tulajdonságait valamint teljesítményét illetően. A technológiai fejlődést figyelembe véve, a cseretermék ára az eredeti termékénél alacsonyabb is lehet. A cseretermékre a kiterjesztett garancia az eredeti termékre megvásárolt szolgáltatás időtartamának lejáratáig érvényes. Amennyiben csere nem lehetséges, úgy az Ügyfélnek visszajár a termék vételára, azaz a vásárlást igazoló bizonylaton/számlán feltüntetett összeg. Ez utóbbi esetben, ha az Ügyfél a termék vételárát visszakapja, a kiterjesztett garancia szolgáltatás hatálya megszűnik.

A kiterjesztett garancia érvényesítése érdekében az Ügyfél a garanciális igényt az itt található formanyomtatvány kitöltésével jelentheti be.

Amennyiben az Ügyfél indokolatlanul kéri a termékek szervizelését, az eMAG fenntartja a jogot, hogy az állapotfelmérést, illetve szállítást díjkötelessé tegye.

A garanciális idő a termék működésképtelenségének időtartamával meghosszabbodik. Ez az időtartam a termék szervizbe küldésének időpontjától számítva addig tart, amíg azt az Ügyfél működőképes állapotban visszakapja az írásbeli értesítéssel (e-mail / SMS) együtt, hogy a hiba elhárításra került.

E szolgáltatás teljesítéséből fakadó kötelezettségeket eMAG harmadik félre átruházhatja anélkül, hogy ez az Ügyfél jogait bármi módon befolyásolná.

A kiterjesztett garancia-szolgáltatás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.

A kiterjesztett garancia-szolgáltatás az eMAG-tól vásárolható.

A kiterjesztett garancia a termék megrendelését követően is megvásárolható a Saját fiók Termékgaranciáim menüpont alatt. A kiterjesztett garancia megvásárlásának határideje a termékre vonatkozó alap garancia lejárta előtti 3 hónap.

A kiterjesztett garancia megfelel a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályoknak.

 

Ismétlődő javítások

 

Amennyiben a kiterjesztett garanciával biztosított termék hat hónapon belül három alkalommal is kijavításra szorul, az Ügyfélnek jogában áll a termék kicserélését kérni. A kijavításra szoruló hibáknak a kiterjesztett jótállási jegyen szereplő feltételeknek meg kell felelniük.

 

A kiterjesztett garancia megszűnése

 

Az Ügyfél elállhat a kiterjesztett garancia, mint szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéstől, így annak vételára részére visszafizetésre kerül a garancia vásárlásától számított 30 napon belül, kizárólag akkor, ha ez idő alatt nem vette igénybe a szolgáltatást. Az elállásra (szolgáltatás lemondása) vonatkozó igényét az ügyfél nyújtja be e-mailben az info@emag.hu címre legkésőbb a kiterjesztett garancia-szolgáltatásról szóló számla kiállításának időpontjától számított 30 napon belül.

 

DOA termék (Érkezéskor már hibás)

 

Amennyiben a termék, amelyhez kiterjesztett garancia-szolgáltatás tartozik, érkezéskor már hibás (DOA) és vele azonos termékre cserélik, ez utóbbi termékre azonos feltételekkel érvényes a kiterjesztett garancia. Amennyiben a DOA termék visszaküldésre kerül és az Ügyfél a termék teljes vételárát visszakapja, úgy az adott DOA termékre vonatkozó kiterjesztett garancia-szolgáltatás vételára is visszajár.

 

Átruházási jogosultság

 

Amennyiben a kiterjesztett garanciával biztosított termék harmadik fél részére újraértékesítésre vagy átruházásra kerül, a kiterjesztett garancia a fent említett feltételek mellett továbbra is érvényes az adott termékre, a garancia jogosultja a termék új tulajdonosa.

Megtaláltad az információt, amit kerestél? Igen Nem

Hasonló cikkek