Kedvencek
Kosár

Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Fotó-Videó, Optika
TV és szórakozás
Okos eszközök
Háztartási gépek
Otthon, barkács, állattartás
Könyvek, Filmek és Irodaszerek
Divat, ékszerek és kiegészítők
Szépségápolás
Sport és szabadidő
Játékok, Baba, Mama
Autó- és motor felszerelések

Termék garanciája

eMAG  ›  Info Center  ›  Garancia és szakszerviz  ›  Termék garanciája

 

Az eMAG által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik.
Termékeink kizárólag megbízható partnerektől származnak, és mindegyik új, eredeti csomagolásban kerül szállításra.

Kivételt képezhet ez alól azon termékek köre, amelyet az eladó újracsomagolt termékként hirdet és jelöl meg a www.emag.hu weboldalon.

 

Az eMAG által értékesített jótállási jegye (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.

 

Az eMAG által forgalmazott termékeknél a vásárlást követően jótállási jegyet (garancialevél) állítunk ki, amely tartalmazza a jogszabály által meghatározottakat, valamint a megvásárolt termékek esetében az eMAG által vállalt, jótállással (garanciával) összefüggő fontosabb tudnivalókat, beleértve annak időtartamát.
Az eMAG által forgalmazott termékek esetében Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatást kínálunk, amellyel biztosítjuk,hogy az Ön által megvásárolt terméket azzal kapcsolatos minőségi kifogás (meghibásodás) esetén elszállítjuk, majd a szerviz általi bevizsgálást (ennek keretében többek között javítást vagy cserét követően) azt ingyenesen vissza is szállítjuk Önnek. Jelentse a hibát az itt található űrlapon és mi futárt küldünk a minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termékért, a szerviz-folyamat után pedig visszaszállítjuk Önnek.
A bejelentés elfogadását követően az eMAG megrendeli szerződött partnerétől a bejelentett, minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termék elszállítását, amelyre várhatóan 5 (öt) munkanapon belül sor kerül.

A jótállási jegy (garancialevél) letölthető Saját fiókja “Korábbi rendelések” menüpontjából. Amennyiben itt nem találja a jótállási jegyet (garancialevél), úgy kérjük, jelezze ezt felénk az ide kattintva megjelenő űrlapon keresztül.

További információkat a Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatásról itt talál.

 

Újracsomagolt termékek garanciája

 

Valamennyi újracsomagolt termék rendelkezik eMAG által biztosított garanciával. A garancialevelet e-mailben küldjük el, arra a regisztrációkor megadott, a Saját fiókjában szereplő e-mail címre, valamint megtalálja Saját fiókjában is, a “Termékgaranciák” menüpont alatt.
A garancia időtartama feltüntetésre kerül minden jótállási jegyen (garancialevélen).

 

A Divat kategóriában található termékek garanciája

 

Az eMAG által forgalmazott ruhák, cipők, táskák és órák garancialevelét (jótállási jegyét) itt találja és töltheti le.
Az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek garanciális ügyintézése, beleértve a javítást az adott partner feladata.
A garanciális ügyintézésre vonatkozó feltételeket megtalálja minden partner saját adatlapján.

 

Itt  megtalálja az eMAG Marketplace összes partnerét.

 

Minden jótállással rendelkező termék szállításakor e-mailben megkapja annak jótállási jegyét (garancialevelét), amely tartalmazza a javítást végző szakszerviz adatait is.
Javasoljuk, hogy a felmerülő kérdéssel, panasszal fordulhat akár közvetlenül a legközelebbi szakszervizhez.

 

Amennyiben további kérdései vannak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:

 

telefonszám: (1) 885 5500*
*normál díjas telefonszám

 

Elérhetőség:

          Hétfő  – Péntek: 08:00-20:00

          Szombat– Vasárnap: 09:00-17:00

 

 

Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem

Hasonló cikkek