Kedvencek
Kosár

Kérjük, jelentkezzen be, hogy a Kedvencek listához új terméket adhasson hozzá.

bejelentkezés
A terméket a kosarához adtuk
Tovább a fizetéshez
Telefon, Tablet, Laptop
Számítástechnika
Fotó-Videó, Optika
TV és szórakozás
Okos eszközök
Háztartási gépek
Otthon, barkács, állattartás
Könyvek, Filmek és Irodaszerek
Divat, ékszerek és kiegészítők
Szépségápolás
Sport és szabadidő
Játékok, Baba, Mama
Autó- és motor felszerelések

Gyakran ismételt kérdések

eMAG  ›  Info Center  ›  Gyakran ismételt kérdések
  • Aktuális és korábbi nyereményjátékainkkal kapcsolatosan a http://blog.emag.hu/ oldalon tud tájékozódni.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Az eMAG oldalán található termékek teljesen új, gyári csomagolású készülékek, azonban már lehetséges újracsomagolt termékhez is hozzájutni, kedvezményesebb áron. További információt itt talál.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Az eMAG.hu oldalon megtalálható összes terméket magyar cégként forgalmazzuk és adjuk el vásárlóinknak, így jogi személy rendelése esetén 27%-os áfás számlát állítunk ki. Ez a dokumentum Magyarországon teljes mértékben elfogadott, így az áfa visszaigénylése lehetséges.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Az eMAG által forgalmazott termékek általában forgalmazói/bolti garanciával rendelkeznek, amelyekre háztól-házig garanciát is biztosítunk. Bizonyos termékek esetében a gyártó biztosítja a jótállást, ez az adott termék adatlapján külön feltüntetésre kerül.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit megtalálja a Saját fiók/Rendelések fülön belül, illetve információt kérhet ügyfélszolgálatunktól a központi telefonszámunkon keresztül. A futárszolgálatnak történő átadást követően rendelését egyszerűen és könnyen nyomon követheti eMAG Saját fiókjából, a Rendelések menüpontban.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Jelenleg az eMAG nem rendelkezik bemutató teremmel, ezért a kiszállítás futárszolgálaton keresztül történik. A termékek kézbesítése a DPD, a Sprinter, a HDT és a Magyar Posta Logisztika futárszolgálatokon keresztül történik, valamint lehetséges a csomagot PostaPontokra és Pick Pack Pontokra is kérni.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • A garancia érvényesítése érdekében ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően a futár 5 munkanapon belül átveszi Öntől a meghibásodott készüléket, melyet szervizünkben leellenőrzünk és megjavítunk/kicserélünk.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amennyiben a visszaküldött termék számlája sztornózásra került, úgy lehetősége van a felszabadult összeget egy új rendelés során felhasználni. Ilyen esetben rendelési szándékát központi telefonunkon, vagy e-mailen keresztül jelezze felénk.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Az eMAG által forgalmazott termékek jelenleg bolti garanciával rendelkeznek, így a javítás kizárólag az eMAG-on keresztül oldható meg. A termékekre háztól-házig garanciát biztosítunk, mivel szervizünk Bukarestben található.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldési” űrlapot. Ezután a futár 2-5 munkanapon belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, amelyet a visszaérkezést követően ellenőrzünk. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően a jóváhagyást követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy vásárlási utalványt biztosítunk Önnek
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Jelentkezzen be eMAG-os fiókjába, majd lépjen a „Korábbi rendelések” menübe és válassza ki a vonatkozó rendelést. Itt kattintson a „Letöltés” gombra, majd mentse le a számlát számítógépére.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Jelentkezzen be eMAG-os fiókjába, majd lépjen a „Korábbi rendelések” menübe és válassza ki a vonatkozó rendelést. Itt kattintson a „Letöltés” gombra és mentse le a dokumentumot számítógépére. Abban az esetben, ha nem talál garancialevelet a számláján és nincsen a csomagban sem, kérjük, értesítsen minket az alábbi email címen ugyfelszolgalat@emag.hu.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amint a termék beérkezik szervizünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza Önhöz. Ebben az esetben meg kell adnia nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámát, valamint a számlatulajdonos nevét.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az Ön igényeinek, joga van azt a kézhezvételtől számítva 15 napon belül visszaküldeni. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (eredeti csomagolásban az összes tartozékkal, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal). Az alábbi termékek, termékcsoportok visszaküldése csak bontatlan, gyári csomagban lehetséges: Szoftverek Tintapatronok, tonerkazetták és egyéb kellékanyagok Szépségápolási és kozmetikai cikkek Parfümök Száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.) Baba etetés kiegészítők (cumisüvegek, cumik stb.) Baba etetéshez és ápoláshoz szükséges termékek ( baba ételek, törlőkendők, kozmetikumok, krémek és kénőcsök) Baba ruhák és cipők Kismama ruhák, kiegészítők, kozmetikumok és ápolók Petshop termékcsalád cikkei
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően a futár 36 órán belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, melyet szervizünkben leellenőrzünk, majd megjavítunk/kicserélünk. A szerviz számla kiállítása után a javított/új terméket visszajuttatjuk Önhöz.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Amennyiben a visszatérítés a kupon érvényességi ideje alatt történik, úgy a sztornó számla kibocsátása után a voucher ismét aktiválódik, azaz felhasználhatóvá válik. Ha azonban a sztornó számla a kupon érvényességi idejének lejárta után kerül kiállításra, úgy a voucher már nem használható fel ismét.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem
  • Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldési” űrlapot. Ezután a futár 2-5 munkanapon belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, amelyet a visszaérkezést követően ellenőrzünk. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően, a jóváhagyást követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy vásárlási utalványt biztosítunk Önnek.
    Megtalálta az információt, amit keresett? Igen Nem