Termék garanciája
Az eMAG által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik.
Termékeink kizárólag megbízható partnerektől származnak, és mindegyik új, eredeti csomagolásban kerül szállításra.
Kivételt képezhet ez alól azon termékek köre, amelyet az eladó újracsomagolt termékként hirdet és jelöl meg a www.emag.hu weboldalon.
Az eMAG által értékesített jótállási jegye (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.
Az eMAG által forgalmazott termékeknél a vásárlást követően jótállási jegyet (garancialevél) állítunk ki, amely tartalmazza a jogszabály által meghatározottakat, valamint a megvásárolt termékek esetében az eMAG által vállalt, jótállással (garanciával) összefüggő fontosabb tudnivalókat, beleértve annak időtartamát.
Az eMAG által forgalmazott termékek esetében Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatást kínálunk, amellyel biztosítjuk, hogy az általad megvásárolt terméket azzal neked. Jelentsd a hibát az itt található űrlapon és mi futárt küldünk a minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termékért, a szerviz-folyamat után pedig visszaszállítjuk.
A bejelentés elfogadását követően az eMAG megrendeli szerződött partnerétől a bejelentett, minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termék elszállítását, amelyre várhatóan 5 (öt) munkanapon belül sor kerül.
A jótállási jegy (garancialevél) letölthető Saját fiókod “Korábbi rendelések” menüpontjából. Amennyiben itt nem találod a jótállási jegyet (garancialevél), úgy kérjük jelezd ezt felénk az ide kattintva megjelenő űrlapon keresztül.
További információkat a Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatásról itt találsz.
Újracsomagolt termékek garanciája
Valamennyi újracsomagolt termék rendelkezik eMAG által biztosított garanciával. A garancialevelet e-mailben küldjük el, arra a regisztrációkor megadott, a Saját fiókban szereplő e-mail címre, valamint megtalálod Saját fiókjában is, a “Termékgaranciák” menüpont alatt.
A garancia időtartama feltüntetésre kerül minden jótállási jegyen (garancialevélen).
A Divat kategóriában található termékek garanciája
Az eMAG által forgalmazott ruhák, cipők, táskák és órák garancialevelét (jótállási jegyét) itt találod és töltheted le.
Az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek garanciális ügyintézése, beleértve a javítást az adott partner feladata.
A garanciális ügyintézésre vonatkozó feltételeket megtalálod minden partner saját adatlapján.
Itt megtalálod az eMAG Marketplace összes partnerét.
Minden jótállással rendelkező termék szállításakor e-mailben megkapod annak jótállási jegyét (garancialevelét), amely tartalmazza a javítást végző szakszerviz adatait is.
Javasoljuk, hogy a felmerülő kérdéssel, panasszal fordulhatsz akár közvetlenül a legközelebbi szakszervizhez.
Kapcsolattartás